introduksjonen gikk jo ikke som forventet og det gjorde i grunn ikke hytteturen heller... Å ha dem i samme bur var ikke aktuelt, så i hvert sitt bur satt de og surmula hele veien opp. Særlig B var snurt, han skjønner jo ikke noe stakar... Vel fremme på hytta var hun i buret sitt og han i kompostbingebur litt fra hverandre og med teppe imellom for å skille de og ikke vise dem hverandre... når teppet ble fjernet var de veeeldige nysgjerrige, og så gikk det litt så begynte de å krangle rett og slett

Så det var ikke noe suksess... Litt om litt fikk de se hverandre, og litt og litt gikk det bra helt til de sloss som jenter med labbene mellom gitteret.... Så i full angst, sånn hjelp hva har jeg gjort opplegg, sendte jeg meldig til Hilde.... Hva skal jeg gjøre liksom... de liker ikke hverandre i det hele tatt, hun vet ikke bedre, men han er som en super bortskjemt drittunge, han bare bølla og tulla og sultestreika hele turen... Høy har han spist masse høy altså, og noen critter berries, men ikke noe pellets, og han dro doen utover hele, og var ikke fornøyd. Princess gjorde det beste av situasjonen, og når hun ble varm i trøya både spiste hun godt, hun tok flaske med en gang, og gikk på do i doen med en gang flinke jenta:) Raptus anfall og rally hadde de begge to etterhvert da..
Så hver for seg er de ennå, og jeg har blitt beroliget av Hilde, Hun hadde selv erfaring med at det kan ta laaaang tid, så vi får ta tiden til hjelp.
Men så kom jo dilemmaet... Stua er jo B sin, men jeg har ikke hjerte til hverkan å ha princess i bur hele dagen iog i hvertfall ikke på et annet rom helt alene, det blir for stusselig. Så nå har vi delt opp stua rett og slett, med kompostbinger og pledd over så de ikke ser hverandre og så hun ikke stikker de lille hodet i mellom. Det er mulig det ikke er så lurt, men hva annet kan jeg gjøre? Jeg må jo la henne få utfolde seg litt hun også... Vil ikke ha henne på et stille rom og så løpe fra rom til rom for å underholde dem hver for seg altså... Har noen noe tips eller?? Og hvis noen vil komme hit og være fredsmeklere så er dere hjertelig velkommen
Bilde kommer etterhvert, men jeg har nesten akkurat kommet tilbake så jeg må ned til de søte små litt igjen.