Tips: Våre kunnskapssider
Forfatteren av Den Store Kaninboka, Marit Emilie Buseth, som var med på å starte kanin.org og fortsatt er en viktig drivkraft bak nettstedet, mener forumet har vært viktig for å øke kaniners velferd. Hennes neste bok, Rabbit Behaviour, Husbandry & Welfare, utgis i 2013.

Du kan besøke bloggen hennes her.

Rabbit Behaviour, Health and Care?

Her finner du artikler, linker og materiale om kanin. Presenter og evt link til materiale du har funnet som du vil dele med andre. Husk copyright også her på nett

Rabbit Behaviour, Health and Care?

Innlegg flekk 14 Jun 2014, 09:34

ser ut som Marit skriver enda en bok. På bloggen hennes står det at den kommer ut i England i september. Noen som vet hva slags informasjon hun har tenkt å ha med i denne boka? Og også her lurer jeg på om boka kommer til å bli oversatt til norsk. Det er jo også et veldig pent bilde av Melis på forsiden :)
hilsen Flekk og hans eier Victoria
Brukerens avatar
flekk

Re: Rabbit Behaviour, Health and Care?

Innlegg Tussis bestevenn 16 Jun 2014, 02:46

Hei!
Det blir en svært akademisk bok, i første rekke beregnet på veterinærer, dyrepleiere og andre som behøver en dyp innsikt i kaninens helse og annet. Foreløbig er det ingen planer om å oversette den, men hvem vet :)
Og Melis er kjempefin ja :D
Mvh Tb og dyrene
Brukerens avatar
Tussis bestevenn

Re: Rabbit Behaviour, Health and Care?

Innlegg flekk 16 Jun 2014, 08:05

Hvis den er beregnet på veterinærer, er det kanskje ikke jeg som burde ha den boka. Men jeg syntes det bare er morsomt å ha masse kaninbøker med god informasjon likevel. :)
hilsen Flekk og hans eier Victoria
Brukerens avatar
flekk

Gå til Kaninrelaterte fagartikler, linker og boktips

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest