Tips: Våre kunnskapssider
Forfatteren av Den Store Kaninboka, Marit Emilie Buseth, som var med på å starte kanin.org og fortsatt er en viktig drivkraft bak nettstedet, mener forumet har vært viktig for å øke kaniners velferd. Hennes neste bok, Rabbit Behaviour, Husbandry & Welfare, utgis i 2013.

Du kan besøke bloggen hennes her.

Gode kaninbøker?

Her finner du artikler, linker og materiale om kanin. Presenter og evt link til materiale du har funnet som du vil dele med andre. Husk copyright også her på nett

Gode kaninbøker?

Innlegg flekk 25 Mai 2014, 15:56

Hei, vet dere om noen gode kaninbøker som man kan få tak i Norge :tenke:
jeg har allerede Den Store Kaninboka, men liker å ha mange kaninbøker da man alltid kan lære noe nytt. Jeg skjønner at det ikke finnes mange gode kaninbøker i Norge, men er det noen som enten har eller anbefaler en bok de er fornøyd med :)
Den nye kaninboka til marit, som bare selges i utlandet, var for dyr samtidig som at man må betale frakt. Men skulle gjerne hatt den :roll:
Blir glad om dere kan hjelpe meg å finne gode kaninbøker, som altså selges i Norge :D
hilsen Flekk og hans eier Victoria
Brukerens avatar
flekk

Re: Gode kaninbøker?

Innlegg Tussis bestevenn 25 Mai 2014, 16:41

Er du god i engelsk?
For da anbefaler jeg boken "Stories Rabbits Tell", den er veldig fin! Ellers kan du se på bokanbefalingene på kanin.orgs hovedside og bakerst i "Den store kaninboka".

Og den engelske boken til Marit kommer nok til å komme ut her i Norge også :) Men den er ikke ferdig enda, med andre ord finnes den verken i Norge eller utlandet helt enda! Du har kanskje sett noen sider der den kan bestilles, men det er forhåndsbestillinger bare!
Mvh Tb og dyrene
Brukerens avatar
Tussis bestevenn

Re: Gode kaninbøker?

Innlegg flekk 25 Mai 2014, 19:19

Takk for svaret :D Da kan jeg kanskje kjøpe den nye boken likevel.
Jeg er ikke så veldig flink i engelsk, men da er det bare fint å trene på det :)
Skal titte bak i Den Store Kaninboka og se litt på den boka du anbefalte med en gang.
hilsen Flekk og hans eier Victoria
Brukerens avatar
flekk

Gå til Kaninrelaterte fagartikler, linker og boktips

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest