Tips: Våre kunnskapssider |
Gi oss tilbakemelding |
|
Neste fotokonkurranse: Tema: "Vinterliv" Påmelding: Info kommer... Premie: Info kommer... |
Godt å høre det ikke bare er mine kaniner som har misforstått hva de egentlig skal. Men lot dere dem møtes på "hans" plass, eller?
Og ligger også og hviler mer i stuen nå enn før. Han legger seg et lite stykke fra buret, ser ut som han passer på, hehe.Ida skrev:Puuuh! Jeg blir helt nervevrak av å ha kaniner samme for er så redd de skal skade hverandre.. Får hjertebank og skjelver på hendeneGodt å høre det ikke bare er mine kaniner som har misforstått hva de egentlig skal. Men lot dere dem møtes på "hans" plass, eller?

Har fått samme svar på et engelsk forum hvor nesten alle medlemmene har kaniner sammen med andre kaniner. En der skrev at jeg ikke burde ha korte møter slik det er anbefalt andre steder, men helst et langt som fører til at de blir et "par" 
Hadde tenkt å la dem være sammen lenge i dag. Men milla blir redd for ruffen fordi han vil pare seg hele tiden og han holder fast i pelsen hennes mens hun prøver å løpe vekk og lager lave rare lyder.. Har hatt masse høy på gulvet for at de kan spise sammen og har smurt banan på hodene til de og de har slikket hverandre. Men ruffen gir seg ikke. Hva skal jeg gjøre? Jeg har hadde dem sammen en god stund, men ruffen blir aldri ferdig. Så jeg skilte dem igjen. Hvor lang tid tar det egentlig før de gir seg? Blir litt oppgitt jeg..Ida skrev:har smurt banan på hodene til de og de har slikket hverandre.
Han "hugger" av og til etter henne, vet ikke hvorfor. Men tror det er noen ganger når hun kommer for nærmt. Hun hopper bort til ham av og til og legger hodet på bakken og de snuser litt mm, før han bare vil pare og hun løper vekk. De sitter ikke sammen eller noe sånt. Er litt bekymret for å gå og legge meg i kveld
Det virker som om avstanden mellom dem når de har ligget og hvilt gradvis har blitt mindre og mindre. Håper virkelig dette er noe som varer 
Gå til To eller flere kaniner sammen
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
![]() |
![]() |