Tips: Våre kunnskapssider
Forfatteren av Den Store Kaninboka, Marit Emilie Buseth, som var med på å starte kanin.org og fortsatt er en viktig drivkraft bak nettstedet, mener forumet har vært viktig for å øke kaniners velferd. Hennes neste bok, Rabbit Behaviour, Husbandry & Welfare, utgis i 2013.

Du kan besøke bloggen hennes her.

Utegård til kanin

Kaninsikre bolig og ellers diverse smarte løsninger og nyttig kaninutstyr

Utegård til kanin

Innlegg 02maryam 25 Jul 2015, 20:33

Jeg lager et kanin hus ute, sammen med faren min. Det er godt isolerte vegger, vanntett og isolert tak,og vanntett og isolert gulv. Den blir ferdig om ca en uke, og vi har begynt å tenke på utegård. Vi vil helst ikke ha utegård av kompost gjerder, da det er mange katter i nabolaget, og utegården skal stå permanent ute, og skal helst være høy nok til at et menneske skal gå inn. Trenger noen tips til hva utegården kan være lagd av og sånt. PS: utegården er ganske stor. den tar over halve hagen vår ca. :D :)
02maryam

Re: Utegård til kanin

Innlegg flekk 27 Jul 2015, 14:04

Jeg ser du har skrevet det samme innlegget to steder ;)
Denne siden er i alle fall fin å lese(la den ut på det andre innlegget ditt også): http://maritemilie.com/2014/06/03/utega ... for-kanin/
Sørg for at de har skygge også.
hilsen Flekk og hans eier Victoria
Brukerens avatar
flekk

Re: Utegård til kanin

Innlegg 02maryam 27 Jul 2015, 20:23

flekk skrev:Jeg ser du har skrevet det samme innlegget to steder ;)
Denne siden er i alle fall fin å lese(la den ut på det andre innlegget ditt også): http://maritemilie.com/2014/06/03/utega ... for-kanin/
Sørg for at de har skygge også.

Jeg trodde jeg hadde skrevet det ene innlegget mitt på feil "tema", og derfor ikke fikk noen svar, så jeg måtte skrive et til. Hehe, men takk! :D
02maryam

Gå til Burløsninger, sikring av bolig og andre smarte tips

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 1 gjest